Thursday, June 18, 2009

Selamat Bersara....

Aku & angie

dari kiri: Mynie, kak atiah, sharon & Yip

dari kiri: Tony, aku, angie & Fred


Fred dgn gaya macho tngh bz "distribute" makanan..ladies first..hehehe



Birthday cake kak atiah..sedapnyeee carrot cake.


dari kiri: Pauline (boss aku), Dennis (big boss), Yip & seksitary Jenny..

Kak Atiah & Dennis, dapat hadiah la..

Kak atiah & pauline


Group photo....sorry, lupa nk set date kat camera aku nih....


dari kiri: yana, aku , angie & kak jee....angie ni..tiap kali amik gambo..misti tutup mata tau!! geram aku! next time nk letak batang mancis kata mata ko, baru tau!

Kak Atiah ni...dh lama berkhidmat kat opis aku. Kepakaran dlm harga minyak...bukan senang. Mmg bole belajar..tapi experience? Tak bole dijual beli. Pe lagi melayan kerenah "ala2 manja" sume Account Manager yang serba demanding! That's why after 4 years aku mintak tukar wat job lain....tak tahan beb! Korang bayangkan la kak atiah...33yrs! Mau aku kena kencing manis cam ni....hehehehe.....
So, pada 15/6/2009 - Kita buat farewell lunch utk kak atiah kat Bukit Kiara Equestrian Club - Oriental Pearl Chinese Rest. Sebahagian dari staff je dpt hadir..lelain tu as usual bz la..dgn meeting & cuti.
Aku lak..mmg la this is my favourite dish...but tak bole nk enjoy the food coz asik gi toilet & muntah, muntah dan muntah...rugi kan??





















Walaupon dia ni suka wat hal sndiri dn tak kacau org lain...tapi bab Lubs Pricing..dia mmg terrer & cekap, susah nk dpt org cam ni...suka tolong org, rajin masak...kek kukus akak sedap banget!











Pe pon, aku doakan yang terbaik untuk dia....












































No comments: