Monday, August 25, 2008

Happy Birthday..

Lama dah aku tak update blog nih...buzy wehh...kekadang tak de mood. Lagi plak sekrg niha aku balik cepat around 5.10pm mak aku dah dtg jemput balik....hehehe...org lain bf ker, husband ker..aku? mak aku jemput..jgn jeles ok! Smlm kete dia rosak plak....so aku kena balik naik cab...penat sgt smlm..malas nak naik lrt, pas tu kena lak tunggu cab..petang2 asik ujan je kl nih...susah dapat cab la...

Hepi besday to u..hape besday to u...Ari ni utk pengatahuan korang semua..besday mak aku yg ke-60thn...Alhamdulillah..setiap pas abis solat, aku tak pernah lupa doa moga dia panjang umur, murah rezeki, sihat dan diberkati selalu...tapi klau korang tgk...mcm umo 50 th je...maintain gitu! tak de la nk celebrate, wat party ker kan? melampau la..cuma aku dan ank aku dh belikan besday card & tudung utk dia...memang every year, at least aku bagi card. Tak kira sape nye besday la....bagi aku dari design, tulisan dari tangan kita tu menggambar kan perasaan kita..dan perangai ni dah jatuh pada anak aku...dia selalu bagi aku besday card ke, mother's day card atau get well soon card yg dia buat sendiri...ni lagi nampak perasaan dalam seseorang tu...and aku suka kumpul kad....termasuk la kad hari raya yg org bagi kat aku....nostalgia beb!

Cerita pasal kad, sampai skrg aku tak bole lupa ada satu kad hari bapa yg aku tak sempat hantar pada abah aku..dan pada tahun tu gak dia meninggal dunia...aku sedih sangat. Setiap tahun..aku nk beli father's day kad..tapi nak anta kat mana ek?? Pasal tu la...sementara parents masih idup...luah kan kasih sayang korang, bila dorang dah tak de.....baru korang tau...(aku nk nangis lak nih!)

Next week dah Ramadhan, semoga aku dipanjang kan umur utk menikmati dan dapat melakukan ibadah dengan sempurna, nak kumpul pahala banyak2 dan nak doa banyak2 semoga dimakbul kan Allah. Harap, ni bukan la Ramadhan yang terakhir bagi aku...

Salam Ramadhan Al-Mubarak utk semua yang mengenali...

No comments: