Monday, February 9, 2009

STRESSED.....

Lokasi: Dewan Besar Lembaga Tabung Haji Jln Tun Razak. Tak sempat nk amik gamba pengantin..pengantin dah turun gi salam2 dgn tetamu/sedara mara dlm dewan...

Athyra & aku...

Pasangan bahagia....hehehe...


Aku, Fida & CK

Adik aku si Fida...control ayu la plak! Aku tau la ari panas...

Gamba kitaorg...Nur Athyra & aku..

Athyra-my princess.....bukan main lagi bergaya dgn spec gucci...psl melaram..no.1 kan?

Hehehe..sunday ni aku exam....so far aku cuma smpat belek2 je notes yg ada..not really duduk & study..blum dtg seru...bak kata org.....si shita dtg umah ngn exhusband & anak dia, sempat la discuss sket pe yg dia tertinggal dlm class ari tu..mcm bagus je aku explain kat dia...and psl assignment gak...aku mmg tak pndai nk spot2 soklan ni...baca je la sume, at least tak la blank sangat nanti. Ape pon aku dah apply cuti 2 ari this thursday & friday ni utk btol2 study..dan mgkn either thursday or friday ada appointment gi jmpa lawyer. Harap la aku lulus ngan cemerlang..tak nk repeat paper...Insyallah.
Si rizy kena gi ipoh, standby kat sana..emmm...dah tugas kan, nk wat cam ne? Cuma aku doakan dia ati2 & jauh dari sebarang perkara yg tak dingini berlaku kat sana...Tak paham aku dgn org MELAYU nih!! Org lain dok kutuk agama Islam dan cuba nak hapus kan hak istimewa org2 MELAYU kat MALAYSIA ni...ada gak org2 yg masih leka, lena dan taj sedar diri lagi....Sanggup nk wat huru hara. Aku tgk kaum lain tak de pon dalam perhimpunan tuh? Dorang sume dok kat umah dok pakat gelak ramai2, tgk kite berpecah belah!!..pe arrr....esok bila kampung dan maruah diri tergadai, jadi macam Melayu SINGAPOHRE, nangis air mata darah pon tak guna dah.....
Kat sini aku upload gamba amik masa g jemputan kawin anak kak nab kat dewan tabung aji...nasib ada baju si Shita, dapat gak aku melaram, walau besar at least ada la baju nk gi majlis tu..tak kan nk pkai jean ngan kebaya mcm sesetengah org sekarang..mmg la fesyen..tapi bagi aku..sbg seorg melayu dan beragama Islam, kita wajib hormati majlis dan tuan rumah...kita ada adat....klau bukan kita, sape lagi? Lelama esok, kenduri doa slamat atau org kawin pompuan dtg pkai jeans ketat nmpak punggung & baby tee jek..?? Dah tertulis peringatan bila nk masuk masjid kena tutup aurat...ni tak...datang nk saksi org nikah, pkai tudung nipis, jambul terkeluar gak....tak paham bahasa ke dorang nih? Tolong la hormati majlis dan rumah Allah.
Pe pon.....start ari ni kena FOCUS......nk exam dah ni....!!




























No comments: