Thursday, January 15, 2009

2008 Meeting cum Family Day in Kuching

Gambar beramai-ramai masa pas abis meeting on the 1stday, 19/1/2008.

1st day. Ingat lagi aku citer yg aku tak tido ari kamis terus pepagi jemaat sebelum subuh dah gi LCCT? Haaa...korang tau tak..sampai Kuching airport pkul 10am and ke Hotel ni dalam 45 mins . Travel dengan bas dlm ujan..musim ujan kat sini. Hotel betul2 kat kaki Gunung Santubong (mcm lagu Putei Santubong & Puteri Sejinjang?) Dlm perjalanan sejuk je mata memandang dgn kehijauan pokok2, dan hutan dara..dara? hehehe...siap ada air terjun lagik...huh! rasa cam nk mandi sungai lak...tempat yg tak tercemar dgn pembangunan kota..best! Sampai hotel, check-in, pas tu turun lunch dan terus proceed meeting..tak sempat aku nk rest sekejap kat tilam empuk tu...anak aku pe lagi...gi mandi laut/swimmingpool dgn si zura and anak kak aminah...Dlm meeting room mata dah tak bole nk bukak!..ngantuk giler!

Alamak...boss aku panggil lak..nnti aku update balik eh? Ada bykkkk gamba lgik..hehehe

No comments: