Wednesday, January 28, 2009

Selepas 19 tahun...

ari ni, 28/1/2009...selepas 19 tahun..pe yang terbuku/terpendam kat dlm ati dah terungkai sudah..lega rasanye...at least kau tahu apa sebenarnye yang berlaku, dan aku juga tau akan duduk perkara sebenar...semua yang terjadi bukan kehendak kita. Mungkin juga boleh dikategorikan kita ni mangsa keadaan....

Terima kasih kerana sudi menghubungi, walau aku tahu chances hanya 10%. Masing2 sudah punya family sendiri..dan aku bahagia dengan kehidupan kau sekarang, dikelilingi dengan insan2 yang kau sayangi dan tentunye menyayangi diri kau. Aku....biarlah aku cam ni...bukan juga kehendak aku nak jalani hidup cam ni kan? Aku redha jika sampai umur, tak de org yg menyayangi aku selain dari anak dan adik perempuan aku...

Cuma pe yang pasti..ari ni membuatkan aku tersenyum sendirian bila mengingatkan kisah2 kita 19 tahun dulu.......Maaf kan aku ye.....aku tak tahu sebenarnye, aku terlalu sedih, bengang dan kecewa, kecewa yang amat sangat bila dengar cerita tu...ambil masa beberapa tahun utk aku melupakan kau...

Terima kasih sekali lagi kerana memahami.

No comments: