Saturday, October 25, 2008

Update..

Lupa plak nk update korang...

Berat aku turun lagik....so lebih kurang 4 months after the surgery...i lost about 24kg now! Tak penah aku terbayang yg before year end nih ....aku akan balik ke figure dulu...InsyAllah...smlm baru gi amik 3 helai helai seluar aku antar buat alteration...sume dh longgar2..ni suar office plak...emmmm....baju kurung sume dah tak bole pakai...minggu depan Persatuan Nelayan Kebangsaan jemput open hse dorang kat Dewan Perdana Felda..siap ada dress code ...mana aku nk carik baju kurung nih yg sepadan saiz aku dlm masa 3 ari..??? Nnti aku datng pkai office attire...org kata aku tak tau hormat majlis la plak...

May b next month kena tempah 2 pasang baju kurung, satu utk kenduri kawin zeti & any formal functions lain...ada 2 dinner in november & december satu dinner theme " salsa nite", bole joget smpai pagi..hehehe...dn satu lg blum tau....hemmm parah aku macam nih...

Minggu ni ex-office mate aku kawin pon tak dapat pegi...

Start next week....aku bz giler sepanjang minggu dgn training dan meetings....berasap beb!


Cheers!

No comments: