Monday, November 3, 2008

Terima Kasih Cinta

sorry..bz sesgt till ujung tawun.

hehehe...walau dilanda beberapa masalah peribadi yg benar2 menguji aku kali ni...aku slalunye ada cara utk escaped drpd terlalu memikirkn...either mmg dh bz dgn kerja seharian, solat,zikir,doa..satu lagi yg slalu aku buat ialah dengar muzik..bkn dengar lagu eh! sume jenis muzik bole masuk klau sesuai dgn keadaan ketika tu...ni salah satu escapism aku la...klau nk ikut kan nk gi bercuti tepi laut....tp bz beb!

Lirik adalah pelengkap utk mencantikkan lg sesebuah lagu...bukan sumer lagu yg aku dengar ada kena mengena dgn kehidupan seharian..but more to music... bukan sengaja nk melayan perasaan, tp klau lagu tu bisa mendamaikan..why not kan?

So skrg aku tengah giler dengar lagu penyanyi indon (indon lagik? mesti artis kita marah. but for me, muzik dorang terlalu bagus..lagu2 kita, either lirik yg tah hape2 dan muzik yg balik2 tu jee...boring beb! hendaknye lagu2 ciptaan eddie hamid...ntah la...stakat buat lirik & lagu mcm tu, aku pon bole, lirik biar simple dan sedap didengar..ni klau nk ckp bab tatabahasa...kelaut!) dan jarang ada penyanyi lelaki kat malaysia yg bersuara jantan, cuma beberape kerat je spt anuar zain, bob, zainal abidin, m.nasir, hattan..yg aku ingat la..lelain tu...sengau mcm pondan je..tak de teknik pe lagi feel...mcm kak ogy ckp, tak sampai kat ati..(sorry eh?)

So, klau korang free...dengar la lagu ni...jgn tgk rupa paras penyanyi ni...dengar je lagu dia...very soothing mesti korang jatuh ati...

TERIMA KASIH CINTA

Tersadar...
Di dlm sepi ku
Setelah jauh melangkah
Cahaya kasih mu
Menuntun ku
Kembali dalam dekap tangan mu

*Terima kasih cinta
Untuk segala nya
Kau berikan lagi
Kesempatan itu


Tak akan berulang lagi
Semua…
Kesalahan ku
Yang pernah menyakiti mu

Tanpa mu
Tiada bererti
Tak mampu lagi berdiri
Cahaya kasih mu
Menuntun ku
Kembali dalam dekap tangan mu

*Terima kasih cinta
Untuk segala nya
Kau berikan lagi
Kesempatan itu
Tak akan berulang lagi
Semua...
Kesalahan ku
Yang pernah menyakiti mu

By: AFGAN

No comments: