Monday, November 24, 2008

Birthday Party

Lama tak update blog ni...bz sangat2...

Dalam pada aku masih lagi marah pd ank perempuan aku, tira...naluri seorg ibu tu tetap ada. Mmg aku akui aku dh janji dgn dia since last year nk buat birthday party..but keadaan tak mengizinkan.

Alhamdulillah, tahun ni ada rezeki sket dan ahad lepas..segalanye berjalan lancar. Pada mulanya jemputan aku anggarkan dalam 60 org..tapi disbb kan masing2 ada commitment lain, yg datang dalam 40 org...Alhamdulillah. Makanan yg aku dan adik aku masak cukup-cukup je..tak lebih, tak kurang. Walau baru 1st time kitaorg sendiri yg masak sndiri, walau penat..tapi enjoy, at least puas hati. Makanan tak membazir. Lepas hajat aku.

Majlis yg sederhana, tapi yg penting dapat mengeratkan silaturahim antara tira dgn sepupu2 dn kawan2 dia.

Aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih pada adik aku Rafidah/kakak...sbb sanggup bersusah payah arrange barang2 basah/masak/kemas....walau aku tau esoknye dia pon kena gi keje. Pada kwn kakak, CK, tima kasih tolong kitaorg beli barang basah, kemas dan jd interior decoration utk majlis ari tu...superb! Tima kasih jugak pada rizy sbb kiriman birthday present utk tira.

Terima kasih pada sume yg sudi hadir pada hari tu..kak liza sekeluarga, kak teh nora sekeluarga dan semua..terima kasih. Seronok dapat jumpa anak2 sedara sebelah ex husband yang dah 2 tahun tak jumpa. Masing2 dah besar panjang dn dah jadi org bujang....tapi korang tetap mesra mcm dulu-dulu gak...CAYA lah!!

No comments: