Friday, June 20, 2008

Hati Berbisik

Next week aku bz sangat, mana nak handover keje, kena gi wat assesment kat spital lagi pada 25/6/08 ni dengan Dr.Z lak..alamat tak sempat la aku nk tgk wayang citer SEPI..Klau sempat aku update, sebelum aku admit kat DSH on 28/6/2008 and tak tau sama ada akan update lagi blog ni atau tidak, panjang umur...ada la aku ye..

Bebila melalui hari-hari yang muram :-( aku suka dengar lagu CT Nurhaliza ni...at least bagi aku semangat utk hadapi hari-hari mendatang, klau korang suka..dengar la ye.


HATI BERBISIK

Malam bertandang
Hati berbisik
Mengenang
cerita
Derita
yg daku pendam

Kata menguji
cuba utk ku sudahi
Berulang airmata
Membasahi

Aku kini
Perlu berdiri
Walau hakikatnya pasti
Kan melukai
Aku ingin
semua rasai
Kerna pengakhiranya hidup ku sendiri

Malam bertandang
Hati berbisik
Mengenang cerita
Derita yg daku pendam

Aku kini
Perlu berdiri
Walau hakikatnya pasti
Kan melukai
Aku ingin semua rasai
Kerna pengakhirnya hidup ku sendiri

Oh tuhan kau berikan
Aku segala kekuatan
Meneruskan....
Perjalanan....
.
Aku kini
Perlu berdiri
Walau hakikatnya pasti
Kan melukai

Aku ingin
semua rasai
Kerna pengakhirnya hidup
ku sendiri

Kerna pengakhirnya hidup
ku sendiri


by : Siti Nurhaliza (album Transkripsi)


No comments: