Monday, September 15, 2008

AKU WANITA

Lagu ni memang bes...

AKU WANITA – Siti Nurhaliza

Aku wanita
Punya Hati nurani
Yang tak dapat dibohongi
Pabila cinta tlah membutakan mata
Dan membuat tuli telinga

*Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwa ku ini

Cinta ku ini anugerah terindah
Dari yang maha kuasa
Cinta ku pada mu tak pernah berubah
Meskipun kita berbeza
ulang *

**Aku wanita
Aku kaum hawa
Yg memang rapuh hatinya
Aku wanita
Aku punya cinta
Selayaknya manusia

ulang*

ulang**

ulang*

Aku wanita
Yang hanya perlu kau pahami

ulang**

ulang**

ulang*

1 comment:

faried awieda said...

Azie..Alhamdulillah Azie dah semakin sihat and dpt recover dengan cepat..wah..dah kurus ye..bagus lah..boleh melaram baju raya tahun ni..he..he..he..Selamat berbuka ye..bye..