Wednesday, September 3, 2008

Hajatnye..

Hehehe...sukanye aku bila kemarin gi timbang kat clinic...berat aku dah turun lagi 2 kg..so, after 2 months surgery, i totally lost about 16kg now!!..No wonder la sume office attire especially pants & jeans aku dh longgar mcm pinjam je...and aku rase aku kena anta sume pants aku utk alteration...klau tak nahas aku nk kena beli baru nih!! kopak la budget aku...!!

Hopefuly by end of this year, I'll lost for another 16-20kg...tu target aku la...Fuhhh....masa birthday aku nnti bole sambut dgn umo, baju & badan baru skalik!!! I can't imagine how am i gonna look like?...skrg pon dh ramai prasan yg aku dh mngecil...hehehe..Well..the new Faridah is back on track again..Pada yg penah kutuk2 aku dulu....jgn nyesal beb! Org kata terlajak perahu/motobot/speedbot bole la nk undur/reverse kan.....terlajak kata yg mnyakitkan ati...? Sendiri mau ingat la...!

Nk start keje dah nih...

Cheers!

No comments: