Thursday, September 11, 2008

Sunyi..

Sorry..

Aku ter send without any updates..pepagi Jemaat nih....ari ni kepala sakit sket..byk pikir & stressed. Anak aku buat hal lagi...ye aku paham dia meningkat remaja sekarang...tapi tak bole ke ada sedikit rasa belas kasihan pada aku yg berhempas pulas utk membesar & menjaga dia? Aku tak minta dia balas dgn wang ringgit cukup sekadar dia mesti belajar, jaga tingkah laku dan tunaikan apa yg wajib dia buat sebagai anak...

Ntah ye....aku tak dapat nk bayang kan kalau la esok atau lusa Allah jemput aku...sape nak jaga dia? Dgn perangai dia..tak kan ada org yg tahan...jgn jadikan perpisahan aku ni sbg alasan dia nk buat perangai & minta simpati sesiapa. Aku tak pernah abaikan dia, dia tetap ke sekolah, tak pernah tak makan, pe dia nk..yg dpt aku bg aku belikan, every year pegi holiday....cuma mungkin tak semewah dulu la..klau nk ikut rentak kawan2...mati la aku macam nih. Aku sorang yg cari rezeki....Aku pon dtg dari broken family but aku lg kuat belajar...cuma tak de rezeki nk sambung ke peringkat lebih tinggi. Masalah family, itu bukan alasan utk aku malas belajar.

apapun, smlm aku ke spital...berat aku turun another 2kg more...heheheh.....sume org terperanjat tgk aku...dorang kata aku dh kurus..tapi bila aku belek diri aku kat cermin..biasa jek! Cuma terasa diri dh mengecil bila aku pakai baju & seluar....sume dah longgar2...InsyAllah, bln 12 nanti ada rezeki aku nk beli la camera...dan memang kena beli pon sbb aku nk gi Sarawak bln 12 ni...amik gamba byk2 buat kenangan...so that aku bole paste foto aku kat sini..aku memang suka amik gambar..tapi bukan gambar sendiri la kan....sebab aku bukannye cun/fotogenik pon hehehe...

Release sket apa terbuku kat ati bila dapat luahkan sume pd Doktor kesayangan aku...Dr.Kasmini....Thanks a lot doc.

No comments: